اطلاعیه شماره ۲ مصاحبه دکتری مهندسی صنایع سال ۹۹

 | تاریخ ارسال: 1399/6/30 | 
اطلاعیه شماره ۲ مصاحبه دکتری مهندسی صنایع سال ۹۹
به اطلاع داوطلبان استعدادهای درخشان که دعوت به مصاحبه شده اند و کنکوری پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتــــری مهندسی صنایع سال ۱۳۹۹ این دانشگاه می‌رساند،  مرحله اول مصاحبه دکتری بصورت آنلاین و در تاریخ سه شنبه اول مهرماه برگزار می گردد. برای شرکت در جلسه مصاحبه، داوطلبان می بایست طبق جدول زمانبندی که در اطلاعیه بعدی اعلام می گردد، به اتاق مجازی انتظار به آدرس
https://meetings.aut.ac.ir/waiting_room/ مراجعه نمایند. حضور به موقع در اتاق مجازی انتظار طبق جدول زمانبندی مورد تأکید می باشد چرا که تست های مربوط به میکروفن و وبکم و اجازه ورود به جلسه مصاحبه در این اتاق انجام می گیرد.
همچنین لازم به ذکر است کلیه داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه آنلاین را دارند بایستی مجهز به میکروفن و وبکم باشند و اصل مدارک هویتی و سوابق آموزشی و پژوهشی را در هنگام مصاحبه در نزد خود داشته باشند.
داوطلبان لازم است به نصب برنامهAdobe Connect  از لینک های زیر اقدام نمایند و نصب برنامه و سایر تجهیزات را به روز مصاحبه موکول ننمایند. بدیهی است بدلیل ماهیت مجازی مصاحبه، عدم حضور بموقع داوطلبان در اتاق انتظار، کوتاهی در مهیا کردن اینترنت پر سرعت، تجهیزات و برنامه های مورد نیاز و بروز نبودن نرم افزار فلش پلیر، موجب لغو نوبت دهی مصاحبه آنان خواهد شد.
کامپیوتر:

https://dl۲.soft۹۸.ir/adobe/Adobe.Connect.Client.۲۰۲۰.۱.۵.۳.zip?۱۶۰۰۶۰۲۵۵۹
اندروید:

https://dl۲.soft۹۸.ir/mobile/Adobe.Connect.Client.۲.۶.۹_Soft۹۸.iR.apk?۱۶۰۰۶۰۲۵۵۹
:ios

https://href.li/?https://itunes.apple.com/us/app/adobe-connect/id۴۳۰۴۳۷۵۰۳?mt=۸
 
جهت آگاهی از اطلاعیه های بعدی و جدول زمانبندی مصاحبه سایت دانشکده را در روز قبل از مصاحبه، مکرراً چک نمائید.
با آرزوی موفقیت
معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی صنایع
 

دفعات مشاهده: 5314 بار   |   دفعات چاپ: 165 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر